Voor het eerst in mijn toch al, hopelijk, tot in de helft gevorderd leven, een eigen blog ... met dank aan mijn teerbeminde poppemie, die me op pad hielp bij mijn voorheen vruchteloze pogingen een eigen plek op het wereldwijde internet te bemachtigen .... xxxx
heel graag gedaan Pappie xxxx
BeantwoordenVerwijderen